Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

tisdag, juli 31, 2007

Hope

Jag känner hopp igen. Det är visserligen en gnista men den strålar. Jag hyser förhoppningar. Det här är för vackert för att bara låta det rinna ut i sanden. Låt helandets tid börja. Jag kan vänta.

Lägger in en liten video till er alla. Dels passar musiken väldigt bra för vad jag känner och dessutom så är jag "Sagan om Ringen"-frälst. Och jag kan relatera till Arwens och Aragrons val och väntan. Kan de hålla ut i 60 år kan jag hålla ut ett tag till jag med.

1 kommentar:

Det Mörka Hotet sa...

Jag är glad att du finner hopp trots att saker kanske inte är helt på topp, då lär du uppskatta de bättre stunderna än mer.

Och TACK för en underbar låt som jag nästan glömt bort, kram på dig!


DMH/Samuel