Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, december 08, 2012

En nattsvart inlägg

Har en svart dag idag. Minns inte när jag var såhär torr i huden sist. Känner mig fortfarande dränerad och orkeslös efter besöket på begravningsbyrån, som dock var mycket vänlig och proffsig. Har fått två kul erbjudanden av vänner, men samtidigt som jag skulle vilja och det skulle göra gott så orkar jag inte. Som lök på laxen har min potentielle karl inte hört av sig sedan i början av veckan. Kanske verkar trivialt men det hade varit skönt att ha honom som "light in the black" just nu.

4 kommentarer:

Spader Ess sa...

Tungt läge, och jag vet inte alla omständigheter, men kom ihåg att det blir bättre, när det är som jäkligast.

CrimsonAnna sa...

@Spader Ess-det känns inte så nu, men tack för att du påminner mig:)

Linn sa...

Jag är ju lite sen nu att kommentera, men... fy för de dagarna. Jag säger ungefär som Spader Ess, this too shall pass. Även om det är en klen tröst när det känns som allra värst.

CrimsonAnna sa...

@Linn-Så sant. Det var mycket som kom ut den dagen, som behövde komma ut.