Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, november 17, 2012

Brace yourself: Christmas is coming ;)

I Kammebornia har drottningen börjat planera inför julen. Jag har inte kommit så långt som till konkreta planer, men har börjat fundera på hur jag vill ha det för julpyntas ska det. Min adventsstjärna till vardagsrummet hänger med ett år till, men i köket vill jag ha ljus, det är så mysigt att äta frukost/middag i enbart skenet av stearinljusen och adventsbelysningen. Här är några jag funderar på.

bildkälla

Den övre finns i flera andra färger bl.a. lila och röd. Åhléns har en i guld också men den fick jag inte låna bilden av. Så vad tycker ni? Har ni andra tips och idéer? 

4 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Jag har länkat till dig idag :) Kram
http://queenofkammebornia.se/2012/november/uppmarksamhet-2.html

CrimsonAnna sa...

@Queen-alltid en ära att bli länkad till:) Tack:)

Liie sa...

Den svarta gillade jag!

CrimsonAnna sa...

@Liie-tack så mycket. Jag funderar vidare. Det är möjligt att det blir en gran eller något istället:)