Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, september 16, 2012

Veckoavslutning

Dags att summera denna vecka. Ska bli skönt att göra som kungen, vända blad och gå vidare. Vi börjar med att summera veckans hälsomål.


  • Att träna minst två gånger i veckan-Klarade jag av och har fått ett nytt flexibelt träningsprogram
  • Äta onyttigt bara en gång i veckan-gick åt skogen igen. Det är ett mål som behöver arbetas på
En annan viktig sak som vi måste göra är att välkomna en ny bloggbebis. Fröken Nattfrost, bloggvärldens färggladaste julälskare, har fått en liten Viggo. Som alla bloggvänner har hon fått välja en låt och har valt AC/DC "You shook me all night long".

4 kommentarer:

Månstråle sa...

Riktigt bra låtval...:D
Sv: Tack <3

CrimsonAnna sa...

@Månstråle-det är en skön låt. Har haft turen att höra den live:)

Prettomorsan sa...

Tack vännen!
Jag är lite sen i tacket, det beror på att jag helt enkelt inte suttit och läst några bloggar senaste tiden. Har haft fullt upp med att hinna med allt annat här hemma, och att uppdatera min egna blogg lite. Ska snart komma ikapp livet! ;)

CrimsonAnna sa...

@Fröken Nattfrost-Du behöver verkligen inte be om ursäkt:) Jag förstår att en en liten Viggo tar tid:)