Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, mars 14, 2012

Releasefest ikväll

Inte bara (ganska välbehövligt) ledig idag-det är också releasefest för Hystericas nya CD "The art of metal". Kan nog bli ett kul releaseparty eftersom det inte bara blir musik utan även konst. Hårdrockshjärtat kommer naturligtvis att blogga om allting imorgon.

Jag har dessutom en regel vad gäller kläder-att alltid bära dem för första gången i ett positivt sammanhang-jag tror nämligen på att du förankrar minnen i dina saker. Idag får därför klänningen ovan komma ut i luften för första gången sedan jag köpte den. Så är du där och ser en tjej i klänningen ovan-kom gärna fram och skaka tass.

*bild från Gothic Shop

8 kommentarer:

Wånkan sa...

Snygg klänning! Hoppas man en dag kan bära en sån utan att behöva bekymra sig över handtagen = )

CrimsonAnna sa...

Tack Wånkan! Ja, lite handtag är det möjligt att det blir på mig med-men tror att strumpbyxorna tar en del:)

Grimgoth sa...

Cool och hälsa tjejerna!

CrimsonAnna sa...

@Grimgoth: Ska definitivt göra det om jag träffar dem:)

Wånkan sa...

Rätt strumpbyxor kan göra under! Hoppas du hade skoj!

CrimsonAnna sa...

Wånkan: hade kul-blogginlägg kommer.

Unknown sa...

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag var 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppen hjärtat om livet med diagnoser för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund eller diagnos:)
Så besök gärna min blogg:)
Kram

Ps. Har massa tävlingar med fina prisen och även en dagens blogg tävling varje dag där du har chansen att bli länkad inför mina 400-800
unika läsare dag så passa på att anmäla dig:)

CrimsonAnna sa...

@Joanna: jag brukar inte tillåta spam-inlägg men eftersom Asperger är något som engagerar mig gör jag ett undantag.

Ett litet tips bloggare emellan, försök att knyta ihop din blogg med bloggen du besöker-t.ex. att länka till ett inlägg där du har skrivit om samma sak, så upplevs du mer positivt.