Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, maj 08, 2011

Roddig lördag

Gårdagen var en hunddag, som Hagbard uttryckte det. Jag var trött och singelfrustrerad men tog mig igenom det extra jobbpass som jag behövdes på och därefter till karaoken. Det var lite jobbigt eftersom Nystan var där med sin nya kärlek (de är mycket förälskade) men jag kanaliserade min frustration i den enda låt jag hann sjunga-Bon Jovi "You give love a bad name". När jag kom hem ringde jag Hagbard och hann hjälpte mig att bena ut saker och han sådde några kloka frön i mitt huvud om hur jag kan göra saker bättre.

Idag har varit en bättre dag. Jag har kört ett hårt och skönt pass yoga och dessutom shoppat lite. Det blev hårprodukter och duschcreme från Body shop samt ett par lackleggings från Gina Tricot. Mina gamla är helt utslitna och lackleggings är ett grymt skönt och användbart plagg för oss rockers. Gick dessutom i enbart Sabaton-tshirt och det var underbart skönt.

Inga kommentarer: