Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, maj 10, 2009

Dagar då man behöver metal som mest

Det var en ruskig trött morgon imorse. Undrade hur sjutton jag skulle orka ta mig till jobbet (tagit lite extrapass) men så fort jag fått mp3n i öronen kändes det bättre. För så är det ju-de dagar du behöver metal som mest är just de dagar då du känner dig minst metal. Det är skönt att ha den som en biverkningsfri kick-start (att det hänt att jag gestikulerat och går och mimar på stan räknas inte) när man behöver den.
Här kommer därför en lista på bra pepp-låtar:

Nu fick Stratovarius vara med två gånger men det kan ju inte jag rå för att de gör så uppiggande musik.

Inga kommentarer: