Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, mars 02, 2009

Back in black

Tack för alla goa kommentarer:) Jag känner att jag mår bättre nu. Ägnar mig åt mig själv, buskatterna och lägenheten. Inget jobbpass förrän på onsdag.

I helgen var jag hos Ravenlords familj i Gnesta. Jag har inte träffat dem förut men det gick bra och det känns jätteskönt. Hans mamma är superhärlig så jag hoppas vi ses igen ganska snart. Ravenlord var också söt och gav mig en förpackning Yogi-te TulsiMint (min favorit), bara för att han älskar mig.

Det blev mycket nya ansikten i helgen. Förutom Ravenlords familj mötte jag en supergo nätvän som numera kan räknas in i ordinarie vänkrets. Vi tog en shoppingtur ihop och jag investerade i mitt första eko-plagg. En svart pyjamas.

Veckans måndags-metal blir Sabatons "40-1".

1 kommentar:

Wånkan sa...

Låter som en riktigt lyckad och mysig helg! Skönt att du är tbx!