Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

fredag, december 12, 2008

Klar med klapparna




En dag full av ös. Har varit på gående fot hela dagen. Började med Shock, där jag köpte julklapp till min näst yngsta kusin (ett par döskalleörhängen) och passade på att unna mig en ny hatt. Betedde mig som en nyklippt när jag fått på mig hatten-stannade till vid speglar och skyltfönster och spanade in mig. Känns mycket mysigare med hatt än mössor oach kepsar.Hade dessutom en kul diskussion med personalen om julmusik och tatueringar.


Vidare till Panduro där jag köpte material till julklappar, vidare nerför kungsgatan till LUSH för investering i sista julklappen och sen till mormor där jag spenderade ett par timmar innan jag åkte hem-hängde av mig kassarna och sedan gick direkt till farmor (vi bor på paralellgator) där hon, jag och pappa åt middag innan han åker till skåne.


Som helhet en mycket positiv dag även om det varit mycket. Trodde det skulle vara mer folk på stan än det var men det är skönt ändå att vara klar. Visserligen massor av pyssel att göra nu och massor av jobb men är positiv ändå


Bild från Shock.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du är klar med julklapparna, jag kommer väl panik handla det sista precis innan jag åker till mamma och pappa.

Gbgmamman sa...

Låter som en härlig dag! Och grattis till den nya hatten. Hattar är kul och uppfriskande tycker jag, tyvärr passar inte jag i det, men dottern gör det och har hitills köpt 2 stycken. Ha en bra helg och krama katterna! :)

Anonym sa...

snygg hatt! =)
ja bebisskratt smittar verkligen. har tänkt på det många gånger, för mitt skratt verkar smitta sig på henne ibland, när hon är på det humöret. då skrattar hon för att jag skrattar, och jag skrattar för att hon skrattar. riktig skratt-terapi alltså! =P