Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, oktober 13, 2008

Sjuk:(

Snuvig, trött och ont i hela kroppen. Det har inte hänt mycket här idag. Kämpar för att komma till ytan och ber till metal-gudarna att det inte är influensa.

Två vänner fyller år idag. Lät den av den välja måndagsmetal. Hon är inte hårdrockare men jag frågade om det fanns något hon gillade och hon svarade på Poodles-så kram till dig, K, och i förvissning att jag kommer resa mig igen så blir det Poodles-"Metal will stand tall" Den andre älskar irländsk musik så han får "The Belle of Belfast City"-grattis Plastic Paddy!



2 kommentarer:

Gbgmamman sa...

Stackare :(.
Hoppas verkligen inte att det är flunsan utan att du kryar på dig snabbt! ;D

Anonym sa...

krya på dig! kanske kärleks-baciller efter hångelhelgen? *fniss*