Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, maj 05, 2008

Ute-premiär

Kände mig lite vissen tidigare idag och kunde inte hitta min livsgnista. Men den återfanns, den i en intressant msn-konversation och dessutom har jag begått årets ute-premiär vad gäller fika tillsammans med två sköna vänner som jag ansåg borde träffas. Det blev Hermans som föll mina vänner i smaken, både utbud och utsikt. Jag borde gå dit oftare. De har farligt god fika (jag vill varna för den grymt goda nöt-kolakakan, inget för beach 2008) och ngn dag blir det mumsig buffé där. Samtalsämne svängde sig från musik och film till religion. Det var en lyckad dag och det var precis vad jag behövde för att orka ta itu med alla försummade projekt.

Förövrigt trodde jag INTE när "Körslaget" började att jag inför finalen skulle läsa sådana här rubriker Men men, kul att fler upptäcker Cans storhet. Kom bara ihåg vem som såg honom först;)

1 kommentar:

Gbgmamman sa...

Kul att du hittade till min blog, du får jättegärna komma tillbaka. Har haft en kul stund härinne hos dig med!