Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, juni 25, 2007

Skumt...

Mitt förra inlägg verkar ha försvunnit. Mycket skumt. Men jag tar tillfället i akt att besvara veckans tjejsnack (med ovanligt bra frågor, Heja Milo) så får vi se om det trollas fram:


Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar? [Någon händelse, någon som sa/gjorde något roligt.]
Min midsommar var inte superskojig men hade en mycket trevlig dagen innan midsommarafton när jag hjälpte mitt trogna smakråd att köpa sommarklänning. När en mainstream och en metaltjej ska välja blir det roligt.

Vad för "vardagsgrej" får dig att känna extra mycket glädje?
Att sitta i min soffa och lyssna på musik/titta på film och dricka te med tända ljus och rökelse/doftljus. Det är min vardagslycka. Blir också lycklig när jag provar ett nytt recept och det blir gott.
Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast?
Jag ringde mormor. Hon blir alltid glad när jag ringer:)

Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv? Att få barn räknas inte! ;)
Oj, jättesvår fråga men att träffa Joacim Cans förra året var stort. Sedan så måste jag säga att jag räknar hela fiskeribiologi-kursen jag gick som en highlight i mitt liv. Den Anna jag är idag föddes där.
Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?
Tre konserter (Hammerfall, Appocalyptica, Nightwish), en mysig helg;) semester, göra fint i lägenheten:) Ni ser, vardagslyckan är det inget fel

Inga kommentarer: