Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

fredag, juni 08, 2007

Emma Gray Munthe, I salute you!

Visst måste man älska en filmkritiker som kläcker ur sig att "Filmkritiker ska man aldrig lita på!"

Fantastiska tjejer blir lite tema för det här inlägget. Tjejsnack har tagits över av supergoa Milo som jag redan tycker har lyft sidan. Här är iaf veckans frågor.

· Vad är det bästa med svensk sommar?
Jag är ingen sommarmänniska alls så jag säger ledigheten och att alla andra är lite gladare.
· Vad har du för semesterplaner?
måla om lägenheten och lägga nytt golv.
· Vad ska du göra på midsommar?
På midsommarafton njuter jag av att kunna sova en fredag. Midsommardagen jobbar jag. men midsommar är min hathögtid. Kan ha något att göra med att jag tvingades gå til lstången varje år i min bardom.
· Favorit sommar maträtten?
Kan inte säga någon särskild maträtt men all härlig frukt som kommer: melon,. jordgubbar, persikor...Mums!
· Ditt bästa sommarminne?
Oj vad svårt. det finns så himla många att välja på. Förmodligen blir det någon konsert eller så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville mest komma in och ge dig en stoooooor kram! KRAM! =)