Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, maj 23, 2007

Sommartecken

Gårdagens myggjakt var mycket trevlig men gav mig ett säkert sommartecken-jag fick årets första myggbett i svanken. Uppenbarligen gillade inte en av de nykläckta myggorna vad jag gjorde med hennes bröder och systrar.

Och så veckans tjejsnack:

· Varför tränar du?
För att må bra, hålla vikten jag kämpat för att nå och för att motverka mina överrörliga armar.
· Hur ofta tränar du?
*skrattar generat* Jag försöker komma iväg 1-2 ggr i veckan men jag är alldeles för duktig på att hitta på ursäkter
· Vad brukar du träna?
Styrketräning, pilates och spinning
· Finns det något negativt med träning?
Det enda jag kan se är att det ibland tar tid man känner att man inte har. Himla dumt tänkt egentligen
· Finns det något positivt med träning?
Oh ja, man mår bättre, blir piggare och sover mycket bättre

Inga kommentarer: