Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, mars 26, 2007

Klarade det

Jobbet gick fint idag. Sålde bra och de nya verkade nöjda och glada. Lät dessutom inte de mindre trevliga människorna tycka ner mig utan höll mitt goda humör och skenet uppe. Slog dessutom ett rekord.

Är nöjd med dagen och nu blir det M.A.S.H och grönt ananaste i skenet av stearinljus innan jag sover.

3 kommentarer:

slicedlime sa...

Bra jobbat... och grattis till rekordet :-)

Anonym sa...

yepp, den är jätteläcker verkligen. =) och det bästa av allt är att jag har två!!
grattis till framsteg på jobbet! vad slog du för rekord?

Jonna sa...

Seriöst du laktoovovegetarian, det var inte därför jag hamnade på din sida, men det är lätt värt en kommentar. Det är fan starkt att vara det men ändå få i dig allt du behöver!? Kan du inte skriva ett praktiskt inlägg om det. Hur fan gör man? Jag ska vara ärlig, jag kommer aldrig bli det, men allt som har med kost och dieter att göra är intressant =)

Har du sett programmet halv åtta hos mig? I så fall, vad skulle du bjuda på?