Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, mars 15, 2007

Gardiner eller inte gardiner?

Grubblar på hur jag ska göra med gardiner i mitt vardagsrum. Har hittat de här på Indiska och tycker de är superfina men jag grubblar på om de kommer att skymma hela min härliga utsikt. Å andra sidan kan jag tycka att det är lite naket som det är nu och hörnen på fönsterbrädan är snudd på omöjliga att få snygga. Ett alternativ är smalare vepor i vardagsrum och att ha de svartvita gardinerna i sovrummet.

1 kommentar:

Anonym sa...

jättefina gardiner! me likey =). svårt att veta hur det ser ut i vardagsrummet hos dej, några pix?
vad kul att blomman för dagen är fin. det skulle tydligen vara en slingerväxt så den kommer förhoppningsvis göra sig fin på min in-nätade balkong!