Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, mars 05, 2006

Det ante mig...

HASH(0x8c36964)
You have Elvin blood: The blood in your veins is
that of the elves. The most noble of all
bloods. The Elves are very honest and wise,
and you share that aspect with them. You are
a very fun and kind person and anyone who
meets you immediately feels safe when youre
around. You are a great person and an even
better friend. Dont ever change for anyone.

What ancient bloodline do you have?
brought to you by

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm... Jag blev en tomte! (Gnome). Alltså ingen jultomte, utan en sån där liten en, såna där som finns i "Tomtar och troll i tomteskogen." Vet inte hur bekväm jag känner mig med detta... ;-)