Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

fredag, februari 03, 2006

Levande igen

Hade egentligen tänkt citera en stenhård Lordi-text eftersom röda veckan har börjat men det känns på något underligt sätt både skönt och renande så näe...jag tänker njuta. Har rensat upp i min lägenhet och just är den jättefin. Använde mina blomstercheckar till att skaffa några snygga snittblommor och nu står de, mitt på bordet, i den nyputsade silvervasen som min mormor har gjort. Köpte också en rejäl omgång gott te och har bara hunnit smaka ¨på hälften av sorterna och dessutom har jag bakat en omgång smal kladdkaka och choklad- och hallonmuffins och frusit in. avslutade degen med att krypa upp min fåtölj och i skenet från tända ljus se "Kalle och ckhokladfabriken" som klarade mina höga förväntningar och var riktigt underhållande. Så nu ska jag sova och längta efter min pojkvän.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för dina peppande ord, de behövdes! Du har rätt, jag kommer inte att ge upp. Även om jag inte rasar i vikt så känner jag hur bra min kropp mår av min nya livsstil. No turning back now!
Kram!

Anonym sa...

Du måste ha hållit hårt i tummarna! TACK!